کافی شاپ های مشهد و خستگی یک روز پر کار
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد جز شهر های توریستی ایران به حساب و می آید و مسافران زیادی با دلایل زیارتی تفریحی کاری به این شهر سفر می کنند. در سفر به مشهد موضوع کاری تفاوت زیادی نمی کند چرا که شما حتما تایمی را برای نوشیدن یک ماگ قهوه و یا یک فنجان دمنوش پیدا خواهید کرد. به همین دلیل در این شماره از مجله خبری گردشگری های هتل به سراغ معرفی کافی شاپ های مشهد برویم و آن ها را به شما معرفی کنیم لطفا تا انتهای این پست همراه ما باشید.

کافه لوکات

کافه لوکات یکی از کافه های لوکس مشهد می باشد این کافه با محیطی بی نظیر در منطقه وکیل آباد مشهد قرار گرفته است. اگر در سفر می خواهید کمی خستگی در کنید و یک فنجان قهوه بنوشید رفتن به این کافه حتما حال شما را خوب می کند.

کافه لوکات و کافی شاپ های مشهد در سفر

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، حد فاصل وکیل آباد 47 و 49

شماره تماس : 985138693836

ساعت کار کافه لوکات : هفت صبح الی 12 شب

کافه مربع سیاه

کافه مربع سیاه یکی از کافهی شاپ های مدرن و البته معروف شهر مشهد می باشدمعماری این کافه به صورت استاندارد و علم فنگ شویی می باشد. به همین دلیل شما در این کافه احساس آرامش زیادی دارد. این کافه در سه وعده اصلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کافی شاپ مربع سیاه مشهد

آدرس : مشهد، بلوار کوثر

شماره تماس : 09155478221

ساعت کار کافه مربع سیاه : هفت صبح تا 12 شب

کافه اکسیر

کافه اکسیر از معروف ترین کافه های مشهد می باشد. در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی های گرم و سرد قهوه ها دمنوش ها  به همراه منوی کامل از شیرینی ها شکلات بستنی آبمیوه طبیعی شیک وافل کیک و.. را خواهید دید. پس اگر بیماری قند یا دیابت دارید به این کافی شاپ سر نزنید!!! چرا که نمی شود از خوردن این خوراکی ها دست کشید.

کافی شاپ اکسیر در مشهد

آدرس : مشهد، بلوار ملک آباد، گویا، گویا 8

شماره تماس : 05136045265

ساعات کار کافه اکسیر : هفت صبح الی دوازده شب

کافه آنتراک

گاهی برای ما پیش میاید جلسه ای کاری و یا خانوادگی داریم و می خواهیم در مکانی غیر از خانه و یا دفتر کار برگزار کنیم. کافی شاپ ها گزینه ای خوب برای برگزاری جلسات و دورهمی ها هستند. اما کافه آنتراک مشهد می تواند بهترین انتخاب به شمار بیاید. معماری این کافه به گونه ای می باشد که شما در آن احساس راحتی خواهید داشت و به خاطر نور مناسب این کافه جلسه ها ظاهری جدی  به خود می گیرند.

کافه آنتراک از کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد صارمی 45

شماره تماس : 09354471807

ساعت کار کافه آنتراک : 8 صبح الی 11 شب

کافه حس خوب

کافه حس خوب بهترین مکان برای خستگی یک روز پر از ماجراجویی می باشد، چرا که در این کافه از صندلی چوبی خبری نیست و شما روی مبلمان ها استراحت می کنید. موزیک لایت و آرامش دهنده این کافه به همراه چای ذغالی بهترین دلایل برای انتخاب این کافه می باشد.

کافی شاپ حس خوب در مشهد

آدرس : مشهد ابتدای طرقبه، تقاطع امام رضا3 ، شریعتی 4

شماره تماس : 090110101047

ساعت کار کافه حس خوب : 10 صبح تا 12 شب

 

کافه تونل

کافه تونل جز شیک ترین و لوکس ترین کافی شاپ های مشهد به حساب می آید. اگر به دنبال طعم های جدید هستید اصلا به سراغ دیگر کافه ها نروید. چرا که در این کافی شاپ می توانید ترکیب های خاص را بچشید. معماری این کافی شاپ به گونه ای می باشد که شما احساس صمیمیت زیادی می کنید.

کافی شاپ تونل و کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی 22 و 24

شماره تماس : 05138849660

ساعت کار کافه تونل : شنبه تا پنج شنبه 8 تا 12 شب و جمعه ها از 9 تا 12 شب

کافه پارمیدا

اگر به مشهد سفر کرده اید حتما در رفت و آمد های خود به کافه پارمیدا برخورد خواهید کرد. این کافی شاپ در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است و به همین دلیل می تواند یک گزینه خوب بعد از زیارت باشد. فضای این کافه بسیار لذت بخش و آرام می باشد و در معماری این کافه از گیاهان استفاده شده که حال خوب را به شما می دهد. منوی این کافی شاپ تنوع زیادی ندارد اما کیفیت در دستور کار این کافه قرار گرفته است.

کافه پارمیدا از کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، بلوار امام رضا، رویال هتل درویشی

شماره تماس : 05134629074

ساعت کار کافه پارمیدا : 10 صبح تا 11 شب

رزرو تور مشهد با های تور

عزیزانی که علاقه مند به سفر به مشهد هستند؛ می توانند از تور های پیشنهادی سایت های تور استفاده کنند. سایت های تور بهترین و اقتصادی ترین تور ها را برای شما در نظر گرفته است. شما می توانید برای رزرو تور مشهد به این سایت مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. تیم های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما علاقه مندان سفر می باشد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد جز هتل ها5 5 ستاره و لوکس شهر مشهد می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد. این هتل به بارگاه ملکوتی حضرت رضا بسیار نزدیک می باشد و عبور و مرور را برای مسافران خود راحت کرده است. این هتل 23 طبقه و 223 واحد اقامتی با معماری های مختلف برای توریستان داخلی و خارجی در نظر گرفته است.

هتل درویشی مشهد در نزدیکی کافی شاپ های مشهد

اتاق های هتل درویشی در نزدیکی کافی شاپ های مشهد

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

برای بازدید آدرس روی گوگل مپ کلیک کنید.

در آخر ....

نوشیدن یک فنجان عشق در پی خستگی یک روز پر کار و پر ماجرا می تواند حتی برای لحظه ای ما را از دنیای پر دغدغه بیرون بکشد. در این پست سعی کردیم کافی شاپ های مشهد را که بسیار پر طرفدار بوده اند به شما معرفی کنیم . امیدواریم این پست مورد پسند شما قرار بگیرید. برای رزرو هتل در مشهد ، می توانید به سایت رزرواسیون های هتل مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: